wtorek, 24 lipca 2018

Elegrina ? Nie polecam! - Moja opinia i sprostowanie do postu

454.


Witajcie,

długo zastanawiałam się nad tym postem, bo pisać o kimś źle to nic przyjemnego. Jednak z drugiej strony jakiś czas temu polecałam Wam tę stronę i czuję się trochę winna w tej chwili, więc jednak zdecydowałam się napisać kilka słów by ktoś kto przeczyta mój post dwa razy zastanowił się czy chce nawiązać współpracę z kimś takim jak marka Elegrina.






Nie będę opisywała całej sytuacji w szczegółach, ale tak jak zachowała się ta marka tak jeszcze  z nikim mi się nie współpracowało. Co gorsza dowiedziałam się, że nie jestem jedyna, a inne dziewczyny miały tak samo, albo gorzej...
Długie odpisywanie na maile to mały pikuś. Początkowo stawiane wymagania za jedną rzecz już wydawały mi się duże, ale pomyślałam, że ok. Zrobiłam wszystko tak jak chcieli. Trzeba było trochę czekać na całą transakcję, ale w końcu paczka z wybraną rzeczą do mnie dotarła. I co?
To nie to co chciałam, a beznadziejna wielka bluza XXXXL w dodatku męska.
Kazali odesłać, a oni mi zwrócą za przesyłkę. Wszystko robiłam tak jak chcieli, wysłałam zdjęcie potwierdzenia, a Pani mi pisze, że oni mają 2 tygodnie na zwrot... hyyy?
Czekałam chyba miesiąc albo więcej, aż oddadzą mi za przesyłkę, a do tego nie przelali tyle ile za nią wyszło, a mniej... Nie wspominając już o tym, że musiałam jeszcze kopertę kupić. Ich błąd, a ja mam za niego płacić?
Paczka dotarła z dobrą rzeczą, uff okej.
Za jakiś czas kolejna współpraca.
Napisałam, że już nie chce, nie mam czasu itp. Jednak Pani była przekonująca, więc wygospodarowałam trochę czasu i napisałam post. Do dziś brak odpowiedzi, a było to w czerwcu... 
Cała współpraca ciągnie się od lutego...

Mogłabym jeszcze napisać więcej, ale nie chcę już nawet myśleć o tym. Mam tylko nadzieję, że nigdy więcej na taką firmę nie trafię. Może nie wygląda to aż tak źle, ale w między czasie wysłałam do nich chyba z 10 maili z pytaniami o wpis, ale ciągle brak odpowiedzi. 

Pomijając moją przygodę wystarczy wejść na ceneo.pl i przeczytać ich opinie. Nawet mam taki komentarz pod poprzednim postem...

Poniżej kilka screen-ów z opiniami:




Podsumowując:

Bardzo Was przepraszam, że polecałam ten sklep.
Jeszcze nigdy aż tak bardzo się nie pomyliłam, ale chyba kiedyś musi być ten pierwszy raz by czegoś nas nauczył. Teraz będę ostrożniejsza...

Dajcie znać czy znacie markę i jak Wasze odczucia po współpracy z nimi?

Pozdrawiam - Madzia

34 komentarze:

  1. Ooo. Madziu dobrze , że pojawił się tak wpis.
    Dobrze wiedzieć 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale trafiłaś :). W sumie, kto mógłby się spodziewać, że tak się zachowają, a z tego co widzę, to chyba u nich standard.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu sami strzelają sobie w kolano. Podejrzewam, że byłam jedną z pierwszych, która zdążyła się jeszcze wykłócić o swoje, bo czytałam, że niektóre dziewczyny czekają do dzisiaj. Współpraca z nimi to faktycznie zupełna porażka bo pierwszą zapłatą była u mnie przesyłka za pobraniem z kwotą znacznie wyższą niż barter za współpracę, której oczywiście nie odebrałam,. Potem wykłócanie się i czekanie za następną przesyłką. Kiedy następny raz do mnie napisali też dałam im szansę i wszystko poszło w miarę sprawnie, więc myślałam, że wyciągnęli wnioski z lekcji, ale jak widać nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteśmy tylko ludźmi i mamy prawo popełniać błędy. Skąd miałaś wiedzieć, że tak to wszystko wygląda? Dobrze, że napisałaś ten post. Trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu nie fajne doświadczenie:/ dobrze wiedzieć na kogo uważać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, ale bardzo przykre jak Cie potraktowali, no i nie jesteś jedyna. Przykre to :(

    OdpowiedzUsuń
  7. kompletnie ie znam marki ale dobrze wiedzieć będę unikac

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam firmy, ale widzę, że to dla mnie lepiej :P Współczuję Ci takich przejść :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie bawię się już w takie współprace - milion wymagań za jedną rzecz - bez przesady.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szacunek, świetny wpis. Niedawno pisałam o moim doświadczeniu z tą firmą i również nie polecam. Pani cisnęła na współpracę jakby się dokądś spieszyła, dałam szansę, napisałam post. I co, zero barteru, zero komunikacji tylko śmieszne zbywanie miesiącami, że pani jest na chorobowym, szefostwo za granicą...eh szkoda słów, brak profesjonalizmu. Takich współprac nie chowa się pod dywan, należy o nich głośno mówić i przestrzegać innych. A my blogerki zawsze mamy ostatnie słowo i możemy nie akceptować warunków współpracy lub je modyfikować wg własnego uznania za porozumieniem stron. Nie dajmy się oszukać i bądźmy ostrożne. Pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że o tym piszesz oby ten wpis ostrzegł wiele osób przed podjęciem współpracy z tym sklepem. Takie zachowania bardzo mnie zniechęcają nie tylko do sklepów ale i marek kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego sklepu, ale po Twoim wpisie, nawet nie mam ochoty poznawać. Dobrze, że napisałaś ten wpis, bo teraz przynajmniej będziemy wiedzieć, jaką markę omijać szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że przestrzegasz. Bardzo mi przykro, że musiałaś tego doświadczyć :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam marki, ale dziekuje za ostrzezenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej, nie ładnie z ich strony :( Dobrze wiedzieć, będę pamiętać o tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na całe szczęście nie trafilam na tą żenującą markę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto najpierw przestudiować opinie o danym sklepie w necie

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem w szoku, że ktoś mógł się tak zachować.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej ja nawet sklepu nie znałam aż do teraz..

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziwię się, że przy drugiej propozycji się zgodziłaś, bo ja bym taką firmę juuż skreśliła na amen.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znałam tego sklepu wcześniej, dzięki za ostrzeżenie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że piszesz o tej marce. Ludzie potrafią perfidnie wykorzystywać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja przed chwilą dosłownie się nadziałam. Kliknęłam, żeby złożyć zamówienie, wyświetlił się komunikat, że coś poszło nie tak (chciałam przelewem). Nagle wchodzę na konto i widzę, ze mimo to, że zamówienie nie ejst dokonane i nie mam żadnego maila potwierdzającego, z konta zniknęła mi suma za sukienkę. Jestem w totalnej kropce... Nie wiem, co robić. Dzwoniłam do banku, kazali mi czekać na rozwój wydarzeń. Jeśil przelew dotrze do odbiorcy, dopiero wtedy mogę się o cokolwiek ubiegać. Naprawdę nie wiem co robić... Szkoda, że nie natknęłam się na Twój post wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju co za sytuacja :( Mam nadzieję, że uda się odzyskać utracone pieniądze.
      Tak nie powinno być, że pieniądze zostały pobrane.
      Trzymam kciuki :)

      Usuń
  24. nie polecam, produkty to podrobki tych ze zdjec, zwrot spozniony zanizony o kwote przewalutowania - niezgodne z prawem, naciagaja ludzi, jak moze ten sklep ktos polecac

    OdpowiedzUsuń
  25. witam, jak odzyskac pieniadze z tego sklepu po zwroceniu towru? firma nie jest z polski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno mają dwa tygodnie na zwrot, ale myślę, że trzeba się ciągle przypominać...

      Usuń
  26. Ja od czerwca czekam na zwrot pieniędzy a już grudzień. Totalna porażka. Szmatki nie ubrania.Omijsjcie z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Taaaaaa międzynarodowa firma ... pośrednik z Chin nieudacznik i cham. Jedna osoba obsługuje messengera, maile i telefon. Do transakcji na szczęście nie doszło ponieważ pani obsługująca "wszystko" zablokowała mnie. Dlaczego? Bo śmiałam drugi raz zapytać kiedy będzie uzupełniona rozmiarówka interesującego mnie modelu spodni. Otrzymałam arogancką odpowiedź, ze "to przecież normalne, ze po świętach są opóźnienia". Niekoniecznie, odpisałam - ja tez mam sklep internetowy i nie mam opóźnień.Pozdrowiłam, pożegnałam się grzecznie i dostałam bana. Ostatecznie postanowiłam zadzwonić i dowiedzieć sie tego czego nie dowiedziałam się korespondencyjnie. Telefon odebrała zblazowana pani oderwana od parzenia kawy i warknęła, że przecież mówiła, że za dwa tygodnie! Nie wiem jak ten sklep utrzymał się na rynku ale nie wróżę mu przyszłości. Odradzam jakąkolwiek współpracę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ano tak to bywa z szemraną reklamą. Dzięki za szczerość.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem bardzo zdziwiona takimi nieprzyjemnym opiniami. Jestem zadowolona z zakupów w elegrinie. Nie zawiodłam się na sklepie. Produkty dostaje zgodnie z zamówieniem. Zwrot pieniędzy też był bardzo szybki. Ostatni zakup kostium plażowy rewelacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post jest z lipca 2018, być może od tamtej pory coś się zmieniło, co bardzo by mnie ucieszyło :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń